Lönneberga luras!

Jag va i Lönneberga mä min bil förut. På verkstaden där. Den ska få en ny framskärm, ett nytt avgassystem och bli lagad från lite rost.
Hon kostar pengar, det lilla aset!

Men, i alla fall..Lönneberga. Min häst har alltid gått där. Jag vet inte hur många turister som har stannat å frågat mej vart Emil bor.
Vad dom inte har fattat är att Katthult INTE ligger i Lönneberga.
Dä ligger typ utanför Mariannelund som ligger 1 mil härifrån.
Lurendrejeri alltså. Jajjemensan.

Kom inte till Lönneberga å fråga efter Emil alltså!
Han bor inte här!

..men idag såg jag dä värsta..folk som posade framför Lönnebergaskylten..stod där å log å så tog nån kort på dom..turister alltså!

Jag borde älska dom!
Jag pluggar ju för tusan en turismutbildning!

Publiken säger
Postat av: Sofia

Haha sluta! Jag tänkte faktiskt ta kort på den när vi åkte förbi, fast sen kom jag på hur tyskt och turistigt det skulle verka så jag trängde undan impulsen ;)

Postat av: Anonym

Du borde ha mer bilder på mig i din blogg! Om du visste hur bitter jag var hela lördagsnatten, jag som fick jobba istället för att se Cradle of Filth och dricka öl...

2009-07-23 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback