Frågor å svar!

Vad har du alltid i ditt kylskåp?
Majs! Det är bäst!
Å numer oxå citron, eftersom jag jobbar på C-vitaminkicken varje dag.

Favoritfärg?
Jag är för stor för favoritfärg.
Jag gillar alla utom senapsgult. Det är fult.

Vad är ditt fullständiga namn?
Elin Maria Kennmark

Tycker du ofta synd om dej själv?
Ja! Jag har det alltid värst.
Om jag har ont i huvvet har nån aldrig haft så ont i huvvet som jag har!

Vad ska dina barn heta?
Simon å Sebbe. Tvillingar ska dom va.
Nån som känner att dom kan fixa?

Är du kär?
Jag säger som Håkan Hellström:
"Jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid!"


Publiken säger
Postat av: Anonym

innan helgen är slut ska jag vara i ett förhållande. låter de galet? kärleken är galen, jag är galen. tror du att jag lyckas?



klarar jag av att hitta kärleken på en vecka och vara i ett förhållande i helgen tror du?

följ bloggen och se hur de går i jakten :)



/Beloni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback