Kräftornas fel. Alltihop!

Igår va jag på kräftskiva. Jag å Jejja hade liten förförfest här hemma sen åkte vi upp till Malins gamla hem. Inte varje dag jag är där längre.
Det va väldigt väldigt kul där faktiskt. Fick träffa hennes klasskompisar å även min gamla klasskompis Eric..från gymnasetiden.
Jag snapsade, och åt kräftor. Jag vet inte ens hur man skalar en kräfta..men Jejja va en bra lärare så jag åt två stycken.
Sen lekte vi lite. Mitt lag, Team Elin såklart, vann inte. Även att jag faktiskt la mej i en tävling jag höll på å vinna bara för att vi inte hade satsat på mej!
Malin hade fixat kort på alla och skrivit styrkor. Min styrka ansåg hon va "Bäst på nästan allt!". På Jejja stod det "Förr känd som svampen".
Kan inte annat än å säga att hon prickade in oss rätt.

Nettan hämtade oss vid 00tiden å då fick vi för oss å åka med till Hultan å gå på efterfest hos Danne. And so we did.
Å nu är jag hemma. Å snudd på bakis.

Mamma säger alltid att det är kräftornas fel.
Så det gör väl jag oxå, jävla kräftjävlar!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback