Curlan å jaag!

Idag gled jag å Curly iväg till Målilla. På fotboll. Jag vet inte varför, om jag ska va ärlig. Antingen för att vi va intresserade av matchen, eller för att vi är intresserade av dom på plan, eller för att vi bara inte hade något vettigare för oss.
Det va fint, även att vi höll på å blåsa bort!

Sen har jag hållt på å stöka här hela dagen. Imorrn åker jag ju till Tjeckien med världens bästa turismklass. Vi ska agera reseledare. Allihop.
Ingen är peppad, ingen vill å alla gnäller.
Men, jag tror det blir kul, bara vi kommer iväg. Som man brukar säga.
03.30 är det uppstigning sen åker bussen 05.00!
HUJEDAMEJ. Det är ju då man brukar börja tänka på refrängen när man är
ute å svirar. Nu blir det ju helt omvänt å förvirrande!


Publiken säger
Postat av: Mie

Ja du, här blev inget gjort idag i stort sett för att det blåste så in i norden :) Hoppas du haft en bra kväll iallafall. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback