Eftertraktad på arbetsmarknaden!

Jag har sagt det förr å jag säger det igen; det är inte svårt å få jobb.
Jag fick ett sms idag:

"Hej, vill du jobba hos oss i sommar? När kan du börja och när behöver du va ledig?
Det gäller städ och reception i så fall. Kram Sofia"

Lätt som en plätt, alltså!

Det knepigaste just nu är ju å välja jobb. Om jag ska va på mitt kära gamla hak, eller om jag ska göra nåt drastiskt å byta?


Publiken säger
Postat av: Mie

Gör det som är mest intressant och roligt!! Man ska alltid följa sitt hjärta, det är så man blir lycklig längre fram i livet tror jag iaf, Kram på dig goding!

Postat av: Henke penke

Håller med dig där du.. Hitta jobb e fasiken inte svårt du.. Massa människor som gnäller på det :). Kram på sig..

2010-04-15 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback