Saker jag saknar!

♣ Jag saknar Norsk Sjömat AS. Mitt värsta jobb någonsin. Kallt, blött, äckligt, tungt och tråkigt. Men nu såhär i efterhand kan jag komma på att jag faktiskt hade "time of my life" där bland laxarna å norrbaggarna.

♣ Jag saknar att ScenbyggarJimmy ringer mig varje natt å säger "heej hjärtat soover du?" Jag sov varje gång å jag svor mina ramsor om att han faktiskt kunde ringa på normala tider. Men lika tusan svarade jag å nu när han inte gör det så önskar jag att han gjorde det.

♣ Jag saknar tiden i stallet. Varje dag blev till slut mer ett tvång än roligt, men nu när jag inte måste va i stallet varje dag så saknar jag det så jag kan dö en liten skvätt.

♣ Jag saknar förr. Det var bättre förr, det var det faktiskt! Säga vad man vill om 2000talet.. men 1990-talet va ändå bäst och nästintill bekymmerfritt.

♣...å efter fredag kommer jag sakna världens bästa klass. Jag vill inte ta examen, även att jag har längtat till det i 1,5 år. Lite trög är jag allt.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback