Alles mögliches!

Elin Kennmark fönsterputsarväder!
Det va min fejjanstatus idag på morron. Då blev alla imponerade av mig som putsade fönster. Fan heller att jag putsade fönster, jag ville bara få fram att det va väder fört!
Det var det! Jag som fönsterputsarproffs vet sånt!

Däremot har jag dammat allt jag äger, skrubbat toagolvet för hand, skrubbat alla två kattlådor (hemska tanke om det skulle lukta katt), bytt sängkläder, dammsugit och moppat.
Så jävla duktig!

Jag va ute på morronpromenad oxå, mot min vilja. Jag tvingade mig.
Jag ville vända hela tiden men då frågade jag mig själv "Kommer du va nöjd om du gör det?" Jaaa tänkte 95% av mig, 5% tänkte att: nejdukommerhaångestförallframtid.
5% vann över 95%!

Nu ser jag Robinson och känner att det här inlägget börjar bli skrämmande långt för å va mig. Men det kan det va värt. I Januari firar jag å bloggen 4 år ihop.
4 år! Jag måste verkligen bloggat om helt meningslösa saker.

Fast å andra sidan - hela jag är ju ganska meningslös!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback