Att vara mammas dotter!

Igår var jag på pumpen. Det är ett uteställe där gamla å unga blandas, kan man säga. Det är väldigt roligt. Men, det värsta med det där stället är att där är jag inte Elin..där är jag "nej men är du Maries dotter". Ja, det är jag. Jag kan lika bra presentera mig så. Även om jag inte känner dom, så känner dom igen. Jag är tydligen "nåt så fruktansvärt lik Marie". Tack.. eller?

Mamma, vad är det som gör att alla känner dig?
- va du alltid odräglig? (möjligt)
- va du snyggast i stan? (tveksamt)
- ville dom åt morfars cash? (rövar i så fall)
- känner alla apan? (mmm)

Söndag idag. Skönt ändå. Då är det snart helg igen!

Publiken säger
Postat av: Mamma

Inte lätt att veta du! Vi hoppas väll på andra alternarivet du!

2010-09-27 @ 13:45:28
Postat av: Anonym

Jag har hört på stan att moma var (kanske är, vad vet jag :)) en heting i unga år. Det är faktiskt helt sant. Så det kanske är en kombination av alla tre?!

Postat av: Anonym

Fyra, menr jag.

2010-10-01 @ 06:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback