Saga-Nytt!

Min lilla katt Saga, ni vet. Hon går mig på nerverna. Hon är lite smått besatt av mig tror jag. Hon ska va där jag är hela tiden, gärna på mig.
Pratar/skriker/gnäller gör hon oxå. Uppmärksamhetskåt liten dam!

Så fort mitt alarm ringer på morron hör jag en duns å hon kommer i full kareta upp i sängen, om hon inte redan är där. Hon är a-s-j-o-b-b-i-g då. Alltid en tass i ansiktet å så spinner hon som det vore sista spinnet i livet och klor hit och klor dit. Å puttar jag bort henne tror hon att jag leker. Det gör jag inte!

Men för det mesta är hon söt!

Inte ens när jag facebookar får jag va ifred.
"se mig se mig se mig se mig" tror jag hon tänker!


Publiken säger
Postat av: Mamma

Så söt hon är....

2010-09-24 @ 07:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback