Såhär gick det!

Det gick bra på släktträffen. Två gånger fick jag prata jobb.
Annars försökte jag mest få ihop vem som var vem och vem som var kusin å syssling till vem. Det gick inget vidare. "Jessica - jag är Lailas mellandotter" Jaha, å vem fan är Laila? Är hon ens här? Men jag sa typ "jahaaa", log lite och låtsades förstå hela grejjen.

Jag vann inte tipspromenaden. Kom inte ens tvåa.
Men jag är fortfarande lite sur för berlinmurenfrågan som jag kan, men fick fel på! Jag skulle ställt till med en jävla scen egentligen. Lätt å va efterklok.

Lifvens va där å spelade. Två av dom. Ett lokalt band som spelar på typ varenda tillställning här i trakten. Fantasin är på topp. Men jag klagar inte. Jag gillar dom.



Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback