Tjat å tjat.

Igår var jag på metropol. Det var onödigt. Inte ens kul. Borde fortsatt min bojkott. Men det är ju för sent gnälla på nu när skadan redan är skedd. Ölen var ju god, och visst sällskap var trevligt, annat var inte.
 
Senast idag på morron på facebook har jag klagat på folk som inte engagerar sig för en bättre värld, å så sitter jag här å klagar på sånt här skit. Men jag både klagar å agerar
 Dom har sina problem - jag måste ändå få ha mina.
 
Har skrivit brev till mitt fadderbarn idag. På engelska. Grym!
 
Å förresten. Eftersom att hästar inte finns så borde det va slutdiskuterat om Rolf-Göran Bengtsson var värd bragdguldet eller inte. Banhoppning med skithöga hinder på en apelsin är en bragd! Mig veterligen är det inte särskilt bra studs i dom och det är ju knappast längre hästens fötjänst eftersom den faktiskt inte finns. Det är ju veeeetenskaaapligt beviiiisat!
 
Tack för mig. Hej!
 

Ingen studs!
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback