Honey, i'm hoome!

Jag har varit i Dalarna. En vecka blev till 6 dagar!

- På vägen upp gick bilen sönder.
- På vägen upp fick Adam ont i örat å gnällde dom sista 20 milen.
- Väl framme fick jag å Emma åka direkt till akuten med honom.
- Sen gick det bra i några dagar.
- Jag bröt inte ett enda ben och ramlade bara en gång. När jag stod still. Hur jag lyckades med det kan man fråga sig, jag vet inte. Det bara hände. Kul var det!
- På torsdagen började Emma spy.
- Samma kväll åkte jag iväg upp till Stöten å hälsade på Henke.
- På fredagen vaknade jag hos honom och behövde spy. Fick ligga kvar där å spy hela dagen innan jag kunde åka tillbaka till min egen stuga.
- När jag kom tillbaka dit började Ida spy.
- Jag hade feber, dom andra åt tacos å jag åt ingenting alls på en hel dag.
- Åkte hem med mammas bil igår istället för idag.
- Idag när dom andra åkte hem började Adam spy.
- Idag när jag ringde pappa ligger han med feberfrossa.

Bra resa? Ja. Men sjuk!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback