Alive and kicking!

Minus
 
- Jag hatar å bli ignorerad. Det är nog det värsta man kan göra mot mig. Känner man mig så känner man mig å då hälsar man åtminstone. Man behöver inte falla i glädjetjut så fort man ser mig men en liten nick är då fan inte för mycket begärt, ens för den värsta nöten. Jag är inte dummare än att jag förstår när en kram inte är lämplig, t.ex.
 
- Tjat. Tjat, tjat och tjat.Tjat biter inte på mig, snarare tvärtom. Jag blir tjurig och trotsig som ett barn. Vill jag inte så vill jag inte och då gör jag inte!
 
- Oärlighet och krökta ryggar. Är inte det också lite ute?
 
Plus
 
- Jag fick det där jobbet jag var på intervju för. "Vi sökte egentligen efter någon med erfarenhet och utbildning, men vi fastnade för dig så det får bli du ändå!" Nu jävlar gäller det å prestera å inte visa sig från den tafatta sidan.Börjar på onsdag!
 
- Mitt kök är färdigrenoverat. Nu börjar jag mitt sovrumsprojekt!
 
- Än är jag inte höstdeppig!
 
- Allt löser sig tids nog. Det är ganska tydligt! Eller okej, det mesta löser sig. (så ingen negativ börjar härja här på min pluslista)
 

Publiken säger
Postat av: Mamma

Det var på tiden att du skrev lite:))

Svar: Kände pressa ;)
EgoElin

2012-09-29 @ 08:48:20
Postat av: Tina

Vet att vi pratade om vad är det för jobb, men jag har helt tappat det. Inte så konstigt med den promillehalten jag hade. Fy fanken. Men igen dårå, vad är det för jobb?

Svar: Haha ja inte riktigt med på banan vaa? ;)Personlig assistent ska jag bli!
EgoElin

2012-09-30 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback