EgoElin on tour 2013!

Jag håller på å späcka mitt schema för 2013!
 
Här är min turnéplan!
 
v.10. Åker jag till Tandådalen i Sälen för en veckas "skidåkning!".
 
v.15 Åker jag till Åre för en veckas jobb och eventuellt lite skidåkning utan citationstecken (?). Kanske har lärt mig då, även att det känns osm man inte kan lära en gammal Elin åka bra skidor.
 
28-30 maj. Välbefinnandekurs i Stockholm. Tre nätter på hotell och kommer förmoligen hem som en ny människa. Lite mer välbefinnande så att säga.
 
7e juni. Min bästa Jessica tar examen i Växjö. Grattis sjuksyrran!
 
8e juni. HÅKAN HELLSTRÖM I GÖTEBORG. Är redan hög efter det känner jag.
 
13-15e juni. Festival i Hultsfred. Oklart om jag ska gå men förmodligen eftersom jag alltid gör det även att jag säger att jag inte ska.
 
27-29e juni. BRÅVALLAFESTIVALEN I NORRKÖPING!
 
Ja, och om jag överlever juni månad ska jag på Gyllene Tider i Lysekil den 7e juli och sen ska jag hänga på semeesterracet i Vimmerby hela vecka 28!
 
Och, nånstans här emellan ska jag hinna sköta mina två jobb också. Det går bra nu, kompis!
 
 
Ett nyfött barn i min famn. Inte mitt!
 
 
 
 
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback