Tja bloggen!

8e maj hördes vi senast! Hur mår ni? Jag mår bra!
Vad jag har gjort i sommar egentligen? Allt jag hade planerat och lite till.
 
- - > Jag har varit på kurs i Sthlm. Lärt mig hur man ska sova, vad sprit gör med kroppen och så kunde jag just då allt om hjärnan, det har jag precis glömt bort. Så många konstiga ord. Det var trevligt, jag fick bo på hotell med porrbelysning över sängen, äta god frukost och äta gratismat ute på kvällarna.
 
- - > Jag har varit på HÅKAN HELLSTRÖM i Göteborg, med Malin. Vi sov skavfötters i en 90-säng på natten,  i en lägenhet som 5 ungkarlar delar på. Vi åkte hem klockan 8 på morgonen...
 
- - > Jag har varit på festival i Hultsfred. Om det kan räknas som å festivala när man anländer till området 23.30 första dagen och 00.30 andra dagen? Jag tror knappt, men vad vet jag. Jag är inget proffs på området.
 
- - > Jag har varit på Bråvalla Festival. Bästa på hela sommarn. Förutom att mina fötter gick sönder och min lilltå fortfarande är i läkningsprocessen. Kliar värre än tio myggbett tillsammans. Det vet jag utan å ha fått ett enda kliande myggbett i hela mitt liv. Jag såg många band, letade bajamajor och halkade inte i leran en enda gång.
 
- - > Jag har varit på semesterrace en vecka i Vimmerby. Detta år gick som föregående år, kan man väl säga. Tyvärr vann ingen jag känner. Synd!
 
- - > Sen har jag såklart fart omkring som en vettvilling överallt och ingenstans. Det är ju lite sån jag är.
 
Det bästa av allt är väl ändå att sommarn inte ens är slut än. Även att jag har börjat jobba lite mer på riktigt så är det fortfarande sommar och snart ska jag till Stockholm å träffa KENT å Lars Winnerbäck.
 
..det är nog tur att semstern är slut. Man blir ju helt slut!
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback