Ops!

Några oopses!

Ops 1. För många år sen när jag fick en ny kompis skrev hon och frågade om jag hade kul på festen kvällen innan. Jag svarade "Ja, det var inte så mycket folk men det blev kuk ändå :)" Skulle ju såklart skriva kul. Skämmigt! (Ursäkta språket, sånt här ordförråd hålls jag ju egentligen inte med!)

 

Ops 2. När jag bestämde träff med en kille på Öland, också för många år sen, mamma skickade mess och frågade hur det gick. Jag svarade "han är dryg och rätt ful!". Det kom inte till mamma tyvärr, det kom till han. Som var i rummet bredvid. Han och hans kompisar åkte därifrån och sen dess har vi inte hörts. Men men, han var ju ändå dryg....

 

Ops 3.  När jag och Tanja jobbade i Norge och jag ringde en onsdag och sjukskrev oss resten av veckan. På kvällen mötte vi en jobbarkompis när vi var i full flärd på väg på party. Kan ju gå över fort sånt där har jag hört..

 

Ops 4. Förra året i Sälen när jag var å hälsade på Henke, fick magsjuka, han skulle till jobbet och bilen startade inte. Jag fick springa ut med min bilnyckel, sen råkade jag gå in i fel lägenhet. Där stod två förvånade personer och jag stängde dörren å gick bara, sen fick jag ringa å Henke å fråga vilket nummer jag egentligen skulle till. Bra lokalsinne!

 

Ops 5. När vi ändå är inne på spyspåret har jag ju spytt ner en stackars krake också. I en skog i Vimmerby. Jätteops!

 

Värt att notera är att allt utom ops 4 är väldigt längesen. Jag har ju också varit ung!

 

När man är sjuk kan man bli hobbyskodesigner!

 


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback