Surprise!

Tadaa. Här är jag!
Gillar alla tappra själar som lever på hoppet att jag ska blogga. Det här är för er!
 
Det har hunnit bli höst sen sist. Och jag har avslutat allt på min sommarlista. Jag har alltså sett Kent å Winnerbäck, på samma scen. Helt magiskt ♥
Nu laddar jag för å försöka få med mig nån å se på Håkan igen i vinter. Är det nåt man alltid måste kämpa för eller försvara så är det Håkan Hellström och Silverdalen. Två av dom finaste sakerna på jorden alltså, hur svårt ska det behöva va å förstå?
 
Sen har jag såklart halvt jobbat ihjäl mig och haft långledigt på samma gång. Det är lite så jag funkar. Jag komprimerar mitt jobb, sen är jag ledig länge istället. 90 timmars jobb på 6 dagar är en baggis, även att man har rätt å gnälla just under tiden! Sen kan man va ledig med gott samvete i tre dagar, minst.
Har tre jobb igen, kanske inte ens har berättat att jag bara hade två ett tag? Vet inte.
 
Annars mår jag bra, katterna mår bra men dom börjar bli lite tjocka tycker jag. Får kanske sätta dom på diet. Och mig själv. Är ju inte speciellt smal jag heller. Men jag tränar ju åtminstone!
 
I helgen ska jag på kryssning. Alla borde be LåtElinvafrisk-bönen. Ni vet ju vid det här laget hur det brukar gå när jag ska iväg. Vaknade upp med världens huvudvärk idag, kan va ett dåligt tecken. Vi får se.
 
Jaja. Adjö då. På återhörande.
 
Bild från en annan kryssning. Nu kan det bara bli bättre!
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback