Blåbärshoppning.

Idag har jag sprungit mä min eminente springvän Angus. Å jag sprang hela vägen utan å stanna..men jag va helt död..men dä va folk överallt. Då kan man inte ge upp så dä va bara kuta.

Sen har jag fikat mä mormor  å Emma.  Emma å jag hittade ett måttband å började mäta våra omkretser. Dä finns nu uppskrivet på papper. Kategorierna är:
Tjockaste delen av magen: X cm
Lite längre upp: X cm
Runt tuttarna: X cm
Rumpa: X cm
Lår: X cm
Arm:X cm
Man fick sej allt ett gott skratt när man kunde jämföra sej själv mä höjden på hopptävlingar från förr. Blåbärshoppning t.ex.

Tvättar gör jag. Mamma ä inte hemma. Då åker jag hit å gör sånt viktigt.
Försöker väcka min lillebror. Totaly omöjligt. Får bli å spruta vatten på han tror jag.

Ska te banken snart. Mitt kort vägrar funka. Dä ä pinsamt när man handlar. Dom kommer nog påpeka att jag faktiskt fick ett nytt nyss. Ja, men jag kan inte rå för att jag bara vill ha dä i fickan å överallt där dä inte borde.

hej då på er.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

haha.. undra vilka mått jag har hmm

2007-04-18 @ 17:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback