centrerat.

Ja, jag har fullt upp hela dagarna.
 Nej,
jag vill inte sitta inne å blogga när dä ä tokit fint väder.
Men nu tar jag mej tid.

jag har jobbat idag. Då började en gubbe prata mä mej om min framtid. Han tyckte jag skulle plugga på hans KY-utbildning. Dä betyder att jag skulle utbilda mej till chef inom hotell å resturang branschen. Han tyckte att "jamen jag har ju sett dej här ett tag å du passar bra i den här branschen..du är sprallig å alltid glad å trevlig" Eh, har han oxå lurats av min charm? Jag tycker lixom inte dä ä så aproligt i den där branschen egentligen.


Hämtat Ida på dagis har jag gjort. Dom bad mej anmäla mej som vikarie där så dom kan ringa mej. Sure tänkte jag..ge mej numret te chefen bara. Så imorrn får jag ringa te henne.

Tanja å jag har fixat våra Norge-deklarationer. Hoppas dä blir rätt å att jag får tebax tokmycke pengar. Vi chansade på att dä bara va å skriva under.

Jag å Angelica har varit ute å gått. Varmt. Sen bjöd Emma oss på scones. Thank you. Samtidigt kollade vi på du är vad du äter.  Ironiskt egentligen.


Publiken säger
Postat av: TP

Som vanligt är det full fräs på dig.. ingen lugn stud där inte... Vore väll inte så dumt å utbilda sig till chef.. tänk å slippa ta order hela tiden.. då är det ju du som ger dom istället =)

2007-04-26 @ 21:27:11
Postat av: pop-mört

Chef! fan va cool. Fast om du inte trivs me de så e de ju inte så bra.

2007-04-26 @ 22:00:20
Postat av: Dag

Du som chef? Tja, varför inte. Eller en mer relevant fråga är kanske: Varför? ^^ Ska du bli chef tycker jag du ska bli IT-chef, man tjänar liksom liiite bättre då ^^

2007-05-27 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback