hästchock.

Imorrn kanske jag ska rida. Jag känner att dä ä bättre å göra dä imorrn än på söndag eftersom dä kan hända att jag är bakis då. Igen. Malin, Fia å Elin,alltså jag, kanske ska ut. Längesen mä Fia. Dä blir apkul. Men tyvärr tror jag inte vi stöter på några häckande valrossar i vimpan. Dom finns nog bara på Öland. Man vet aldrig. Kanske blir nån av oss som blir valross.
Mitt nuvarande partyliv ä ju lite galet.


 

Igår va dä oxå lite galet allting. Jag blir helt uppånervänd. Eller ut å in. Jag tänker nog för mycke på hur allt skulle kunna va. Eller tänker jag för lite å inte bryr mej. Hm
.Vet ni varför jag hetsbloggar idag? För att jag har så mycke annat viktigt å göra som är så mycke tråkigare.
Här ä min häst. .

175683-1

Visst ä hon cool?



Å nu undrar kanske ni varför jag just ska rida bara på söndag. Jo, för att jag har henne utlånad. Å i helgen är Julia borta..så då har jag fri tillgång. Men hualigen va dä va längesen jag red.
 Jag kommer halvdö.

Blir ordning på dä i Augusti. Då kommer hon hem igen. My Ami Q.




Publiken säger
Postat av: pop-mört

häckande valrossar i vimpan? hihi Vad fan e de?

2007-04-20 @ 14:29:28
Postat av: Eken

Heja HFK! skratt

2007-04-21 @ 12:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback