over and out.

Jag har kommit på en sak. Att i vissas liv behövs man inte för alltid. Man är rolig ett tag. Sen blir allt vardag å då är dä tack å hej. Sjukt tråkigt. Elin tycker inte om avsked. Dä känns ju nästan som sånt.

Inatt har dä hänt grejjer hemma hos mej minsann.

♥Jag.har.sovit.utan.strumpor.♥
Jag har ju fobi för fötter mot lakan! Jag vet. Dä ä äcklit å onormalt! Men jag klarade hela natten.
Men jag va sååå nära å ta på mej ett par. För dä ä bland dä äckligaste jag vet.
Kunde minsann inte somna på toklänge. Men i did it. And i'm proud.
Nu är kanske till å mä mitt sovamästrumpor-liv över.
Allting bara går över.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

ja, de e skittråkigt när folk försvinner sådär bara :/ Sova med strumpor hihi Lite konstigt måste jag säga att de e. De e ju jätteskönt med bara fötter under täcket ;)

2007-04-30 @ 12:43:08
Postat av: T.P.

Hmm.. vissa har ju verkligen märkliga fobier =)

2007-04-30 @ 13:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback