Dagens äckligaste

..jag tycker inte om den nya vaktmästarn på jobbet..på riktigt. Jag försöker få han å förstå dä..på frukosten
Han: säger nåt ohörbart
Jag: Va?!
Han: Är du tysk?
Jag:
Han: Okej, du är så tyst.
Jag: Ja

Men, nu kommer dä värsta. Han kom ner te mej, lämnade lite grejjer som vi hade beställt. Sen började han massera mej! Iiiiiiiiiiiiiiiiik. Jag blev stel som en pinne å ville vända mej om å slå till han.
Han tyckte jag jobbade så hårt så jag kunde behöva dä.
Men otrevlig som jag är sa jag att Nej jag behöver inte för jag tycker inte massage är skönt.
Då gick han. Jag va nära å kräks.
Han är inte direkt en 25årig hunk. Han är way över 50!

En kram om dagen till den som vill vakta utanför min dörr på jobbet.

Publiken säger
Postat av: malin

hehe får man fråga om han heter lasse???

2007-08-01 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback