jag fattar ingenting.

..Flän har yttrat sej..å för å göra han till en lite lyckligare människa: När du kommer hem igen efter ditt år borta i fjärran land, då ska du få bli min jävla finaste. Jag ska bli tokkär♥

..för övrigt har jag funderat på hur man egentligen gör när man räknar får..ligger man där å tänker att hoppsan..där kom ett får å hoppade..sen ligger man lite till..å vips,,där kom ett till..? dä ä ju skittråkit! vore ju roligare å räkna en hel hage mä runtspringande får..dä ä ju oändligt..då kan dom bli hur många som helst. Då blir man helt slut å somnar. Tur man kan dä ändå. Orka räkna får.

Imorrn ä dä back to work som gäller. Jag ska alltså snart sova. Å mä dä säger jag: Gonatt.

Publiken säger
Postat av: Egoina

Hej Egoelin, jag är Egoina. skrämmande lika namn eller? ;)

Postat av: anders xx

tänk vad gott jag kommer somna nu

2007-08-20 @ 00:18:44
Postat av: Emma

Din teori om fåren är ju bättre.. tänk dej LeifArnes hage bara om du har svårt att somna.. =)

2007-08-20 @ 13:28:50
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback