Bara för att jag är så dålig.

Japp. Bara för  att jag är så himla dålig så skickar jag ut ett allmänt julkort här till dom jag vet att jag kommer få ifrån men som jag inte kommer skicka tillbaka till. Jag har glömt engagera mej.
Men till er; Malin&David, Jejja&Conny å Tobbe
Varsågoda:

image454
See you at das Juldags-party på metropol.

Publiken säger
Postat av: Emma

Räknas inte vi eller?

Postat av: malon

Taaack tack... och bock! =)

2007-12-18 @ 20:01:52
Postat av: jessica

ehhh det är jag.. jessica.. mej får du inget julkort av, inte conny heller, tror jag.. har liksom inte blitt så i år.. sorry.. å jag som brukar ha dem färdigskrivna typ i november.. jag skämms men vad ska man göra.. skyller på jobbet å massa skit..m men god jul på dej i alla fall

2007-12-19 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback