Update.

Jag vet. Ni behöver inte skälla på mej. Dä ä stressit här uppe i norr. Å forftarande har mitt huvvve inte vant sej vid å ta in så mycke information som dä tvingas göra på dom här dagarna. Idag har jag lärt mej släcka bränder å jag har lärt mej hur man säljer. Å sen har jag lärt mej sånt jag redan kan.
Jag är ju erfaren, för helvete.

Dä ä skitkallt. Mycke kallare än i kära kära småland. Huuu. Men jag klär mej inte som jag borde heller, jag ä inte så mycke för å pälsa på mej, men jag är verkligen inte mycke för å klä av mej heller.
Dä blir nån slags obalans där faktiskt.

Jag åker hem imorrn igen. Å sen tebax nästa vecka nån gång. Här behövs en bil, har jag märkt. Dä ä skiiitlångt överallt. I hate it. Å jag ä ju för slö för å gå. Såklart.

Så alltså. Jag har inte gjort mitt sista Harrys än. I'll be there på lördag igen.
Woohoo.

Nu ska jag in till mina grannar. Jag vet inte ens va dom heter.
Jag glömmer dä hela tiden å nu frågar jag inte mer.


Publiken säger
Postat av: Emma

Kanske lättare om du ger grannarna varsitt nummer.. med tanke på sifferminnet =)

Postat av: malin

aah va roligt att vara på ett nytt place:) du, jag känner mig så tjötig, men måste fråga en grej om norge! hehe. hur fixade ni boende? verkar vara omöjligt att hitta ett krypin att bo på!

2007-12-04 @ 23:57:43
URL: http://malinsruta.blogg.se
Postat av: pop-mört

Pinglan har blivit kulla haha

2007-12-05 @ 00:00:49
Postat av: Emma (grannen)

EMMA & HANNAH heter vi, haha ;)

2007-12-07 @ 15:54:03
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback