ojojoj.

Eller inte? Jag har jobbat..jag har kommit hem..å jag har TRÄNAT. Ja! Jag har dä, på riktigt! Step-up. Lagom jobbit å börja mä. Uhh! å 1,5 timme..jag började ju kolla på klockan vid halv å tänkte skööönt snart klart..men inte då. Ska dä va ska dä va ordentligt förmodar jag.

Å nu funderar jag på boxning på onsdag å..men dä ä nog bara just nu för stunden.


Å inte nog mä att jag hatar å köra bil, inte kan köra bil, ä rädd för å köra bil..ja då varnar dom för extra mycke älg MIN väg där jag åker varje dag! Va fan då. Dä betyder att jag måste ha råkoll på både halka OCH älgar. I hate it.


Jag bara gnäller å gnäller å gnäller. Jag vet! Men just nu blir ingenting som jag har tänkt mej!

Tanja..vi får ta tag i vårt Pejron-liv igen! "ingen snackar skånska som vi..ingeeen jag säger iiiingen!" snopp-sugrör, fanta free, sprit å is. Allt som behövs!

närmare mitt sexliv än snoppsugrör kommer ni inte. vet ni vill, men tyvääärr ;)

Men. nu. snöar. det. igen.

Ciao.


Publiken säger
Postat av: Gnällmoster

Oj oj oj, tränaren där! Det där låter bra, då kanske man kan få känna på en hård och skön kropp till sommaren då när det vankas festival. Då ska jag äventyra det där sexlivet lite mer! haha
kram

2007-02-12 @ 21:48:53
Postat av: Moose

He he he. varning för meeeee. Men hur gåre till? Jag e ju häär... Kör du förbi Östersund varje dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback