Out doing Hultan.

Ja..nu ska jag iväg mä Tanja and do the hultan city. Man blir ju rörd över utbudet. Hm. Vi ska ialla fall gå på fiikäää.

Tanja kan knappt gå..synd om henne.

Jag tror jag inom kort kommer ta bort min lunar. Jag känner att dä kan va ett bra steg in i vuxenlivet. Men oj va den har vatt mä länge..svårt å skiljas från en så kär vän.


Har räknat mina hårsnoddar..dä ä över 200 stycken. Undra varför? Alla ä typ svarta, vita, svart/vita, bruna eller rosa. Men dä ä alltid skönt å slippa leta. Sånt här kan man roa sej mä i väntan på bättre tider. T.ex.


Ikväll får dä väl bli melodifestival. Igen. Jag vill ju inte ut. Nej gud nej. Va tusiken har hänt mä mej egentligen? Börjar jag bli vuxen mot min vilja? Eller ä dä bara en pik att jag MÅSTE flytta härifrån för å må bra. Eller..ska jag bo kvar å fixa jobb på en industri å stå där te jag blir pensionär? Fixa nån tragisk hultan-man å bo i villa mä? Skulle inte tro dä!! Jag å Tanja ä inte längre era små "fantasies" Jocke å Gerry! Vi gör dä vi vill nu för tiden ;) *tungan ut åt er*


Nu får dä bli ett knäckebröd.


Publiken säger
Postat av: anders3

flytt-tips: Halmstad är en attraktiv kommun. Läget är underbart med havet och naturen in på knutarna. Det är nära till både andra delar av Sverige och till kontinenten. Befolkningen ökar år efter år, högskolan expanderar och moderna affärscentra etableras.

2007-02-12 @ 17:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback