..sinnsykt..

Lördag. Mycke grejjer å göra.

Dagen började mä en promenix mä min kära vän lillskitsofiiie. Mycke hurtiga vi. Drog en sväng på ica å köpte frulle.

Man måste ju lyxa till dä när dä ä helg. Å som ni vet vid dä här laget..på måndag börjar ju mitt nya liv.

Igårkväll va Angelica här. Kollade in let's dance finalen å sådär. Jag tycker Tobbe skulle vunnit. Men man kan tydligen inte alltid få som man vill här i livet.

Känner att jag nästan har varit översocial. På så kort tid lixom.

Jag har fortfarande inte hittat min cykelnyckel, iofs har jag nog inte letat nåt mer heller. Men man tycker ju den skulle kunna dyka upp lixom. Hade dä varit i Norge hade jag skyllt på Thomas å Agda. (spökena i mitt å Tanjas rum)

Det er helt sinnsykt syns jeg..

Nu får jag nog ta mitt pick å pack å åka te mamma. Pick å pack i dä här fallet är alltså tvätt.


Ciaao.


image33

Norges tre netteste jenter.


Publiken säger
Postat av: Eken

Kan du inte ens tvätta själv? =)

2007-03-31 @ 13:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback