I brist på annat..

När jag har sådär skittråkit fast jag egentligen har massor å göra. Då brukar jag kolla på kort. Alltså sånna man har satt i album. Dä ä mycke roande. Man får sånna flashbacks alltså.


1. Kolla här bara. Jag å Micke på bal. Jag gillade såklart inte maten.."nu äter du Elin, annars smyger du över dä på min tallrik" Jag smög över räkorna å tomaterna.
2. Dä här mina damer å herrar. Dä här ä jag å självaste Björn Rosenströms bror. Grymt va? Dä ä så längesen så man kan bli tårögd.
3. Här va jag på ridläger i Skirö sommaren 1997. 10 år sen. Å hästen har jag fortfarande kvar. Skrämmande va åren går.
4. Här är mina syskon förr i tiden..Emma å Figge alltså.

more to come..

Publiken säger
Postat av: Emma

Det är inte tio år sen 2007!!

Postat av: sofia

Haha, jag hade också en häst som jag JÄMT fick, och han gick inte framåt för fem öre. Jag grät nästan efter varje lektion för att jag var så arg på min ridlärare, men den hästen lärde mig vad tålamod betyder så något fick jag väl ut av det iaf :P

2007-10-27 @ 19:59:55
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback