Personlighetsproblem.

Dä är ganska störande när man är skithungrig å inte äger nån frukost. Å så känner man inte direkt för å åka å handla heller. Ett glas nyponsoppa får duga. Budgetfrukost i panktider.

Jag å Tanja kanske ska till Vimmerby idag. Hon behöver en mascara, för "hur mycke jag än juckar där nere så kommer dä ändå inget"  I-landsproblem.
Jag vädjar till Harrysfolket: Va inte på stan samtidit som mej. Dä blir så pinsamt. Man har ju lixom två personligheter så att säga. En vanlig, som den här. Å en ovanlig, som den i kalasformen. Iiik.

image271
Vanliga personligheten. Sprudlande glad för jämnan lixom.
..jag ljög precis..

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Det jobbigaste är ju när man är så hungrig när man vaknar så att man knapt kan nå fram till kylskåpet, och sedan upptäcka att det är tomt. MAD

2007-10-08 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback