Stars.

Oskarshamn är ingen rolig stad har jag kommit på idag. Jag å mamma å Figge har varit där. Jag köpte i alla fall en mössa. Mä stjärnor på. Jag måste ju va vacker när jag glider i backarna. Dä va mitt första Sälen-inköp.
Å idag har jag fått mejl därifrån..nu är dä på riktigt. För nu ska jag skriva storlek på kläder å grejjer.
Fiii tusan alltså. Bara dä gör mej nervös.

Mamma har sagt idag att hon ska sluta läsa min blogg. Hon tycker dä är lite fel sätt. Men hon hade ingen bra förklraring. Men förstå vilka möjligheter dä ger mej. Så pappa, kan inte du oxå sluta?
För om inte föräldrar läser; då kan den här bloggen få en nytändning.
..dä vore ju nåt..


Publiken säger
Postat av: Mickan

Min mamma läser också och då vågar jag inte skriva kiss, bajs, kuk och fitta och sånt. inte för att jag kanske skulle göra det annars heller men you get the point=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback