..som fisken i vattnet..

Ensamma lördagkvällar är rätt underskattat. Jag å mejsjälv har dä väldit mysigt faktist. Vi har tävlat mot varandra i postkodmiljonären, vi har ätit mackor. Vi har skrattat lite åt SvenssonSvensson, för å inte tala om när vi såg på Babben. Sen har vi nynnat mä i Sing a Long. Å nu har vi lite roligt åt extra extra.
Så äter vi lite överblivna chips å dricker lite pm.

..vi kan konsten å roa oss..jag å mej själv..

Vad är väl en kväll på pumpen där alla andra förmodligen är nu?
..Inte ett skiiit värd om man jämför mä min händelserika kväll.

Publiken säger
Postat av: anders

synd att jag inte kan tavla mer mot dig

2007-09-30 @ 13:43:28
Postat av: pop-mört

Det låter ungefär som min Lördakväll oxå :)

2007-09-30 @ 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback