SöndagsLyx på Fabriksgatan.

Jag har storshoppat på Willys idag.Jag gick där fram å tebax å klurade. Planerade. Sen slog dä mej..Tanja å jag är värda ett liv i lyx. Spaghetti mä ketchup salt å vitpeppar fick ta ett steg tebax idag. Vi har haft trerätters.
Förrätt: En burk PM.
Varmrätt: Pommes, hamburgare&bröd,bearnaisesås.
Efterrätt: Choklad å vaniljglass

Å så en pm på dä givetvis. Vi sitter just nu mä varsin dator i knät i min lilla minisoffa. Jag säger som Tanja en gång sa: "NÄÄR i helvete ska vi lära oss å va normala?" Men dä ä koseligt på våran lyxsöndag.


Publiken säger
Postat av: Emma

Oki.. det var därför ni inte ville ut och gå.. för ni åt choklad!!

Postat av: Jennie

Satan va nyttigt ni äter ;)

2007-09-03 @ 14:39:31
URL: http://www.jenniegson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback