Svärmorsdröm?

Gerry. Han inger tydligen nån slags respekt hos min mamma som är hans svärmor i å mä att han är sambo mä min syster..är ni mä? Jag föreslår att mamma ska vibba Emma för å få kontakt.

Eliin säger:

vibb na

Marie säger:

törs inte gerry blir vansinnig

Eliin säger:

jag vibber dom hela tiden

Marie säger:

blir han inte arg på dig

Eliin säger:

jo men dä är han ju alltid typ

Ich habe lite tråkigt. Jag sitter här å försöker komma på stunder när jag har skämts. Velat sjunka genom jorden å aldrig mer komma upp igen. Jag återkommer.




Publiken säger
Postat av: Jimmy

Länge leve vibbarna ^^

2007-09-12 @ 20:02:05
Postat av: jessica igen då

ska bara säga, kanske är till emma egentligen, man kan spärra/ta bort vibbarna o man störs massor, bra fall man vill va ifred. kram på dej vännen

2007-09-14 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback