Bästa tänkbara sommarschema?

När jag inte städar på hotell så tvättar jag. Dä ytterst lite mer glamouröst. I alla fall hon som jobbar där oxå å är nån form av tvättledare.
Jag tror hon måste va den bästa tänkbara ibland.
Hon jobbar när jag går på festival å hon jobbar när jag sover bort midsommarafton på Öland mä Tanja. Varje år. Ett år erbjöd jag mej å jobba midsommar i alla fall. Dä ä ju trots allt rena rama högsäsongen. Jag fick inte.
Hon har mottot "klart du ska ut å roa dej" dä ä helt perfekt.
Senast idag sa hon att hon gäärna jobbar söndagar för att hon förstår ju att vi ungdomhar har andra saker för oss på helger än å gå å lägga oss tidigt pga jobb dagen efter.
Å vill jag va ledig nån dag på hennes semster kommer hon å jobbar åt mej.

Pööörfect.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback