Emma är min syster. Inget annat.

Alltid när jag frågar Emma va jag ska blogga om så säger hon "Mej".
Jag får väl göra dä då. Hon ä ju faktiskt den äldre av oss så jag få väl lyda.
Hon försöker uppfostra mej tror jag. Jag får inte ha olika strumpor på mej, även om jag inte ska nånstans. Jag får inte dricka direkt ur 1,5 liters flaskor.."Elin, du ä tjej!" Å så frågar hon nästan varje dag om jag vill ha mat. Jag har dä skitbra. Hon erbjuder till å mä å inte ha lök i köttfärssåsen för min skull.
Hon tycker inte om mej när jag ä bakis. Då blir jag så arg säger hon.
Pyttsan heller.
När jag va liten lurade hon mej att jag bara va sommarbarn å va tvungen å flytta efter sommarn. Jag kommer ihåg dä fortfarande för jag blev faktiskt skitlessen. Va trög jag måste ha varit. Jag som ä så lik mamma.

Annars så sitter hon ju inne mä världens sötaste barn å en hund som ä den duktigaste jag känner även att jag skriker NEEEEEEJ när han kommer i full jävla kareta mot mej. Då tvärnitar han. Pli pån!
Gerry nämner jag inte ens. Vi har ju en slagst hatkärlek te varann.
Å vi gillar å slåss.

Sådär ja. Nu ä miss andra halva Kennmark nöjd.

Publiken säger
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.. F*n va elakt.. Sommarbarn
*ASG*

Postat av: t0tta

Hehe, ja men att skriva på småländska, är ju liksom din grej... Det är sött =)

2008-04-03 @ 22:17:15
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback