Generös som få.

Inatt när jag hade kommit hem plingade dä på min dörr. Jag låg i min säng gapskrattade åt att jag inte öppnade. Så rolig tyckte jag att jag va. Såhär i efterhand tycker jag att jag va rätt trög. Men roligt hade jag ju, som sagt.
 Å jag ville inte ha efterfest antar jag.
Däremot försökte jag läsa, dä va inte så lätt.

Jag skulle hämta mamma vid konsum förut. Hon stod där längs vägkanten å försökte se oskyldig ut. Jag gled intill å frågade va hon tog för ett ligg.
Hon svarade:
"Inte mycke du, jag kan till å mä betale lite"

Herregud mamma, ä dä så illa?
..jag vill inte veta..

Nu ska jag sova tänkte jag. Imorrn ä jag ledig. Dä ä perfekt!

image831
Här ä jag totalt nyvaken mä burrigt hår å kletit smink å allt.
Jag brukar inte visa mej utan plattat hår eller toffs.

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: Louise

Söt bild! :)

Postat av: Ingeborg

Haha, mm, sån var ajg förut. Och är fortfarande när det gäller mat. Att fika själv är en sak, men middag ute själv känns ganska sorgligt...

2008-04-21 @ 09:57:00
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback