Lady in red!

Jag va vaken till tre inatt. Dä blir inte bättre än så på helgerna. Även att jag inte ens kan va i samma form som dom andra. Figge å Robin tävlade i balladsjungning för mej. Dä va fint, jag fick höra bed of roses, hallelujah, lady in red å allt möjligt. Very very vackert.

Jag skulle egentligen ha varit i Vimmerby nu, men jag råkade vakna för sent. Oops! Men ganska bra ändå, dä råder kaos i min lägenhet. Jag borde stilla dä.

Nu-Frulle

Publiken säger
Postat av: hanna

otroligt jobbigt när du skriver "dä" och "mä" :P

tänkte bara upplysa

2008-12-20 @ 14:03:20
Postat av: Suzi

Stackare.

men du vet att man kan lura farbror doktorn o inte ta pencillin den 25e.

man dör inte av de har ja hört....

=D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback