Bara hos EgoElin!

EgoElin flashar ut sin jobboutfit!
image638
Vi är så jävla snygga på jobbet så jag tror jag smäller av.
Dom här tröjorna beställdes förra sommarn å är på tok för stora för alla.
Å jag är den enda som har namnskylten på högersidan.

Jag ska såklart ge på förslag att vi ska få ljusrosa tröjor till sommarn,
fast ja, sommarjobbarna kan ju få överta dom här.


Publiken säger
Postat av: Sofia

Är du också vänsterhänt?

Postat av: Hannah

Heh, sånna där tröjor hade vi också på jobbet ; ) snygga!

2008-02-21 @ 21:23:10
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: Lars von schnider

Menar du att du sticker ut från mängden och inte kan rätta dig som alla andra gör? :) I så fall så är du megacool och super löjligt ball :) En sak till..Du pratar om dessa sommarjobbare som något mindre viktigt, känner du dig mer viktig? :D

2008-02-21 @ 21:31:49
Postat av: Sandra

Vad jobbar du med?

2008-02-22 @ 08:44:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback