Laurdag.

Idag vaknade jag 8.11. Helt av mej själv. Men jag kämpade som en tok sen somnade jag om. Tur. Men jag har hunnit mä en promenix mä Alva å sådär. Å snart ska jag till Vimmerby mä Emma å Kristin.
Min käre lillebror fyller år på självaste Alla Hjärtans Dag.
I have to hitta prelle till honom. 19 år blir han. Jösses alltså. Värsta vuxen.

Sen får vi väl se va kvällen har å erbjuda. Tål å tänkas på, som jag brukar säga.

Ciao på ett tag!

Publiken säger
Postat av: addan

fin blogg du hade.

Postat av: sandra

Svar: Jaaa får göra det. usch de är såå segt att vara sjuk.. man blir alldeles rastlös.. har bara legat i sängen hela dagen.. sett på tv, sovit,bloggat,... finns lixom inget att göra...usch..

hoppas du får en bra helg.

2008-02-09 @ 15:09:59
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback