Min häst, å så lite panik.

Jag har ju en häst som ni vet. En häst som har benskydd.
Just nu dras hon mä vita. Men en dag såg jag rosa precis likadana. Jag blev kär♥
Dä skulle passa perfekt till hennes svarta ben!
image636
Egentligen får hon inte käka gräs knappt. Men jag vet ju hur dä är å va hungrig
så jag unnar henne lite grönt färskt skitgott gräs.
Dä ä hon värd.
Å ja, dä är jag på bilden mä övermålat huvve.
image637
Erkänn att dä skulle va lite coolare mä rosa?
I dä här fallet kan ni knappt va emot mej!

Slut på hästprat. Jag har lite panik. Imorrn klockan 10.00 kanske jag ska på kalas igen. En till liten herre som fyller 1 år. Men jag har ingen present. Ö-öuw. Inget är väl öppet sådär tidit på morron heller antar jag.
Vilka svåra situationer man kan hamna i alltså.
Skönt å va ledig en dag i alla fall, man vill ju inte bli utbränd. Hm.

Publiken säger
Postat av: Linnéa

Nä, Elin inte rosa!! :)

Postat av: Sandra

Åh va mysigt de ser ut.

2008-02-21 @ 10:14:15
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Ja, det är verkligen hemskt. Speciellt som det inte ens är nödvändigt, i de flesta länder gör man det inte över huvud taget. Det är vi i sverige som ska vara så speciellt :P

Söt häst! Och ja, alla benskydd skulle vara bättre rosa, oavsett vem eller vad de sitter på. det tycker jag. Snygg tröja också, det lilla jag såg!

2008-02-21 @ 18:01:17
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Grimman

Inte rosa grimma kvinna! INTE ROSA!

2008-02-21 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback