EgoElins galna Harrysbesök.

Förfesten bestod mestadels att jag nästan vägrade ge ifrån mej singstar-micen.
Folk ville äta pizza..men jag ansåg att dom faktiskt kunde ta lite mackor i stället. Dä gjorde dom. Jag kände mej nästan som en ragata.
Men dom åt å åt å va lika glada för dä.
Vägen till Harrys är lite suddig. Dä va halt, dä vet jag.
Å jag hade en jättestor mössa på mej som inte var min. Man kan inte riskera å bli krullig i håret.

Jag har 10 stämplar på högerhanden.
Jag tyckte att jag borde få lite extra eftersom jag är stammis.
Idag har jag ångrat mej. Dä är inte vackert. Jag lekte lite Dj oxå, i vanlig ordning. Nån måste styra upp den där musiken, å varför inte jag? Men, han hade ett motto "Om jag spelar dålig musik dricker folk mer i baren"  Dä tyckte panka jag såklart va värdelöst sagt.

Jag fick ett mess inatt från min gamla jobbpolare Janne.
Han skrev att dä va kul å träffa mej å prata lite gamla jobbminnen.
Jag svarade
Klart du tycker, jag är ju faktiskt världens roligaste person

Ja, jag va långt inne i min EgoBubbla.
Dä är i den jag har som roligast.


Publiken säger
Postat av: Sofia

höhöhö, det bidde ett harrys för mig inatt också. och som man mår här i efterhand...

Postat av: Emsan

Ja, livsfarligt med nätshopping! Speciellt när man sitter klistrad framför en dator hela dagen på jobbet. Tur att man inte jobbar heltid, haha!
Ha en braa dag!

2008-01-27 @ 14:18:22
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: Jassså så du är bakis... var det en hård kväll?

2008-01-27 @ 15:50:42
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback