Nyårsdag i Helsingborg.

10.00-13.00 låg Tanja å jag i våran supernica dubbelsäng på plan 2 å skrattade konstant. Sen råkade vi ta lite godis..då mådde vi jätteilla å fick nästan besöka toan. Sen reste vi oss för fort å då snurrade dä i huvvet. iiiih.
Sen begav vi oss till plan 3. Kvittrade goodmooorning till Tobbe å Ekke.
Sen bestod dagen mest av en massa bakisgrejjer.
 Vi spelade spel t.ex. Kampen mellan kvinna å man.
Vi vann ibland, dom vann ibland. Men, dä va bara för vi inte vågade säga allting.
Vi anser såklart att vi va bättre än dom å att dom fick mycke lättare frågor.
Sen åt vi pizza. Gentlemän som dom var så gick dom å hämtade dom åt oss.
Vi dukade å tände ljus för å skapa stämning.
Å sen spelade vi ännu mer spel. Sen gick vi på promenad.
Till citygross å köpte pm.
Så spelade vi lite till. Sen kollade vi på film.
Sen lekte vi tänkleken ett tag. Underskattad lek dä där.

-Jag tror jag drar till mä en oxfilé.
Dä kan ha varit dä roligaste. Fast ingen fattar varför.
Inte ens jag.

Å så är dä fantastiskt roligt å mobba dom för att dom inte kan säga U.
-Hyyr tänkte jag nyy?
Sa Tanja å kliade sej i huvvet å sen låg vi dubbelvikta på golvet.
image498
Här har vi dom. Krulliga små lintottarna.
Ekke
ser galen ut å Tobbe ser..bara krullig ut.
Thanks för bakisdagen.

Å hörrni. Jag ÄR 2 cm längre än Ekkes snowboard.

Taackkaaarrrr


Publiken säger
Postat av: Sofia

Och offentliggöra min besatthet? Oh nej du, den skammen tänker jag inte dras med! ;)

Postat av: Emma

Taaaaaaack ÄÄÄÄliiin : )

2008-01-02 @ 23:44:31
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback