Oops.

Jag glömde ta kort. Ni får vänta tills imorron.
Ikväll ska jag te Tanja. Eller, snart ska jag dit. Å vi ska äta dä första vi gör. Annars slår vi ihjäl varann.
Vårat hungerhumör är inte å leka mä. Min framtida man kommer få ge mej mat hela tiden för å slippa hata mej. Eller kanske för att jag ska slippa hata honom. Tål å tänkas på.

Ja just dä, vi ska nog se till å färdigställa vårat egengjorda spel.
Dä som kommer bli så jävla roligt ni vet.
rätt sällskap i alla fall, å om man sitter på rätt plats.

Förmodligen hörs vi inte mer idag. Men om ni inte har nåt bättre för er kan ni ställa frågor till mej så svarar jag på dom imorron. Dä vore ju roooliiiit.

image520
Ibland lurar vi folk att vi är tvillingar.
Å ibland glömmer vi å säga att vi bara skojjade.
Dä blir lite tokit då.

Ciao

Publiken säger
Postat av: jenny

är ni sugna på party i linköping på lördag så är ni välkomna! Vi kan ju spela erat spel =P

Postat av: Emma

Hehe, jaa.. Himlans tröööög har det varit!
Jag hoppas det blir sköjj imorrn, men det tror jag :D Jaadå, klart jag gör det, men det blir nog på FB isf, kanske nån i bloggen ;)

2008-01-10 @ 12:17:51
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback