Tårarna rann å rann. Å rann.

Ja. Dä va dä roligaste den här helgen. Lätt.
Jag har kollat på folk som har dansat ut julen på torget i Hultan. Jag trodde dä va för barn. Bara. Men hur många som helst skuttade omkring där å jag va Adam-vakt. Å som jag skrattade åt dom. Speciellt åt Emma å en som såg ut å skämmas nåt extremt. Jag torkade snor å tårar om vartannat. Å så gjorde jag tummen upp till dom mellan varven.

Nu borde jag börja ladda för ett Harrysbesök. Men jag sitter här inlindad i ett täcke istället.
Jag försökte ragga skjutst mä Mr.Lillebror.

Jag: Kör du oss ikväll?
Figge: Men du mår ju inte bra.
Jag: Amen..lite Harrys...
Figge: Va du å jobbade igår?
Jag: Nej.
Figge: Precis! Du är sjuk. Du ska va hemma.
Jag: Jag va ledig
Figge: Du mår inte bra. Du ska inte ut.
Jag: För faaan.

När började han bry sej?




Publiken säger
Postat av: Emma

Hehe, precis. Är så trött på hemtelefoner!
Åh, gud vad skönt med eget, slipper du snarkningarna :D Jag har lagt upp lite bilder nu, fast på FB då. Blev dock inte så många, vet inte vad jag höll på med, heh :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback