In The Ghetto.

Jag har en kompis. Augostino heter han. Eller, kompis å kompis..vi festade endel ihop i Norge. Han bor i Norge men kommer från Afghanistan eller nåt sånt. Dä betyder att han inte fattar när jag skriver på svenska te han. Alltså blandar jag lite sådär norsk-svensk-engelska. Ofta går dä faktiskt skitbra.
Men, han ä en sån där typisk rap-mörking.
Han skriver på en engelska jag inte lärde mej i skolan.
T.ex "hows errthang?"

"ey mami, i gotta bounce now ! u have a Boombastic night"

Å när man träffade dom ska vi inte tala om. Dä ä en jäkla hälsningsprocedur alltså. Dä ska pussas på kinder å dä ska
tas i hand å knäppas i fingrarna å slås på hjärtat typ.
Å så skulle man helst använda ord som ey å yo å sånt där.
Å så skulle man dansa mä en hand framför sej å en ska man hålla i byxorna.
Men, dä va fortfarande time of our lifes. På nåt sätt.
image707
Augostino, Kajjan å Abshir


Publiken säger
Postat av: Eluään

SVAR: Haha, ja du borde lära dig poker! Det är askul :)

Postat av: Elin

svar: visst var den, jag är totalt såld i den:)

2008-03-11 @ 21:03:37
URL: http://eelinbaackstrom.blogg.se
Postat av: Therese

Ja, du missar en del hehe. Den är verkligen jättebra!
Ha en riktigt skön kväll :)

2008-03-11 @ 21:05:58
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback