Världens längsta blogginlägg, ungefär.

 Hur länge har du bloggat?
Sen den 23/1 2007. 

Hur känner du dig inför dina första blogginlägg,
när du såhär i efterhand läser dem?

Jag tycker synd om mej. Jag jobbade heltid på dagis å va sjuk mest hela tiden.

 Nämn en bloggare (obs länka) som verkar väldigt olik dig?

Blondibella. Hon ä ju faktiskt sveriges mest betalda 17åring.
Å jag är ungefär sveriges fattigaste 24åring.

Nämn en bloggare (obs länka) som verkar väldigt lik dig?

Tiiiina  bara för hon tycker vi ä lika lata. Hm. Å så gillar hon Harrys å Pumpen.

Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?

Min lillebror tycker sådäär..eftersom han säger så mycke dumt som hamnar här. Min syrra verkar gilla dä eftersom hon blir galen efter 2 timmars bloggstopp. Pappa säger alltid "..jag läste dä" end of discussion. Å mamma gör reklam för den hej vilt. Å mina vänner..ja..dom bryr sej väl inte.

 Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?

Jag antar dä. Men kanske inte dom som inte känner mej.
Men dom vet ju inte hur trög jag innerst inne är.

. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vare i din blogg,
eller tänjs den gränser hela tiden?

Min gräns tänjs inte nåt vidare, förutom ibland när jag flashar ut saker helt hejdlöst. 

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse tror du?

Inte så värst mycke eftersom jag skäms ihjäl varje gång jag möter nån jag vet läser min blogg men som jag inte känner å inte pratar mä.

 Har du träffat folk IRL efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Jepp. Jag bjöd Tina  på fääääst.

Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig
 i kommentarer eller i andra bloggar?
Nej. Sånna som tycker min blogg ä dålig fattar ju ingenting.

 Tror du att du fortfarande efter två år bloggar? I
 såfall: Tror du att ditt bloggande förändrats då?

Två år. Fy fan, då ä jag 26 år. 
Om jag bloggar då så hoppas jag att jag bloggar utan å ä och ö.

 Avslutningsvis: sammanfatta kort vad bloggläsandet har betytt för dig?

Eh, bloggläsande ä min när-jag-äter-underhållning. Heelt perfekt.

..jag förkortade listan, för allas trevnad..
..nu ä den iaf gjord..


Publiken säger
Postat av: Fredde

Du, 26 år är faktiskt ingen ålder =)

2008-05-27 @ 21:33:55
Postat av: Kotteby

Blogga utan å,ä och ö.

Skall du blogga på engelska om två år?

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback