Aktiiivitet!

Idag har mina kära grannar försökt ta livet av mej. Tobbe å Robban. Dom drog mä mej upp för faggemålabacken. Eller, tyvärr drog dom mej inte. Jag fick inte ens rida på ryggen upp. Jag fick minsann gå.
För besväret blev jag bjuden på frukost hos Robban. Å som vanligt går jag ifrån mina skor å jacka så jag måste springa tebax å hämta dom när jag behöver dom.
..här går vi ju som sagt mellan varann hej vilt..

Efter grannefrullen åkte jag te mamma å bakade lussekatter.
Jag va tydligen inte så värst, dä slutade mä att jag pluttade i russin.
"Men Elin, va är dä här för missfoster?!"
Degen va för kladdig!

Jag har solat oxå. Jävlar va jag hinner mä när jag sätter den sidan till.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback