Jag ä så dum så dum.

Eliin säger:

häromdan slog jag igen bildörren rakt i mitt eget huvve..
känns inte helt hundra.

Gerry säger:

hur lyckas man?

Man tar tag i bildörren mä vänsterhanden. Å så slänger man iväg den mä full fart, plus att man står i vägen. Efter dä svär man över hur jävla dum i huvvet man är å hoppas verkligen att ingen såg va man gjorde. Resultatet blir ett rött märke å svullnad precis breve vänster öga.
..å så gör dä skitont..


Publiken säger
Postat av: DespinaAngelica

jag.skäms. men jag har rättat till problemet=) tur att morfar inte vet hur internet funkar (men han går kurs nu faktiskt haha).

Postat av: Kotteby

Din beskrivning är väldigt målande....

Men jag frågar mig ändå.



Hur lyckas man?

Full?

2008-10-10 @ 16:38:05
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback