Lilla Sivan å hennes BarnBarn.

Emma har vatt här ikväll. Undra va hon har fått sin händighet ifrån?
På ett kick va min hylla ihopsatt. Å min tvsladd ,som har hängt som jag vet inte vad här hemma sen jag flyttade in ungefär, sitter prydligt längs listerna nu.
Jag skyller på dåligt tålamod. Jag hann ju inte ens öppna den där jäkla kartongen innan jag gav upp mä hyllan, å sen dess har den luggit i delar på golvet bara.
Men nu så, dä tar sej!

Imorrn ska jag åka på en tripp mä Emma, Ida å Mormor.
Mormor har förmodligen redan utsett parkeringsplats i huvvet.
..och vart vi ska möts om vi kommer bort..

Dä blir bra dä där. Dä känner jag på mej.



Publiken säger
Postat av: Lotta

Instuktioner !! är till för att läsas o då är det inte så svårt att få ihop en möbel !! Tur att Emma kom o räddade dig från plankehögen då =)

Ha de gott !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback